poniedziałek, 3 marca 2014

seria makijaży

Odprowadzając rano syna do przedszkola zastanawiałam się co mogłabym zrobić żeby was bardziej zainteresować swoim blogiem. I oczywiście być bardziej systematyczna w dodawaniu notek ;)
Wpadłam na pomysł żeby zrobić tygodniowy cykl makijaży z użyciem tylko jednej paletki.
Dla mnie to też będzie wyzwanie i zabawa żeby codziennie wymyślać coś nowego :)
Makijaże zaczną pokazywać się od przyszłego tygodnia.
Od dzisiaj postaram się pokazywać wam co będzie was czekało w przyszłym tygodniu. Takie małe zaglądanie za kulisy ;)


Mam nadzieję, że spodoba wam się przyszły tydzień z paletką NAKED3 :D

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się spodoba :) I tak myślę, że zrobię więcej takich serii tylko z innymi paletkami :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa co dla nas wyczarujesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie :) Za mną już 3 makijaże, zostały jeszcze cztery :)

      Usuń